lördag 1 oktober 2016

Flygresan del 1.

Nu är vi äntligen påväg. Alla tre flög vi från Landvetter med första destination Arlanda.


Mycket packning blir det 😊
Flyget mellan Göteborg och Stockholm gick fort. Jag satte mig i flygstolar och somnade som en stock. Vaknade när planet tog mark på Arlanda.


Alla tre var vi bra hungriga när vi gick av planet. På Trattoria Milano åt vi god pasta och pizza. 


Jag åt en mycket god pizza med kyckling och curry.  Perfekt tunn botten.


Nu sitter vi och väntar på nästa flyg som ska ta oss till Addis Abbaba och sedan vidare till Dar es Salaam. Så sakta börjar det nu sjunka in att vi faktiskt är påväg. Påväg till ett av mitt livs häftigaste äventyr. 

1 kommentar:

  1. Så roligt att ni nu är på plats. Hoppas allt ska gå bra, vilket jag är övertygad om. Hoppas jag gett den info som kan vara till glädje för er alla tre.

    SvaraRadera